ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1950 ΤΟ ΚΤΕΛ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΗΓ/ΤΣΑ-ΜΟΝΑΧΟ

Στα τέλη της δεκαετίας του 1950, άρχισε η μετανάστευση των Θεσπρωτών προς τη Γερμανία. Ένας λεωφορειούχος του “20ου ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας”, ο Κώστας Ντάνης,  πρότεινε την καθιέρωση σταθερής διεθνούς λεωφορειακής γραμμής από την Ηγουμενίτσα προς το Μόναχο της Γερμανίας.

Παρά τις αντιρρήσεις κάποιων,  γέμισε το λεωφορειάκι του,  ένα Mercedes Benz O322 της Βιαμάξ, και ξεκίνησε για Μόναχο μέσω Ειδομένης. Λίγο πριν την Ειδομένη, τον σταμάτησε η αστυνομία και του αποαγόρευσε να συνεχίσει. Σύμφωνα με τον κανονισμό λειτουργίας των Κοινών Ταμείων Εισπράξως Λεωφορείων (ΚΤΕΛ), όπως είχε θεσπιστεί το 1952, που απαγόρευε τέτοιου είδους λειτουργία σε αστικά, ημιαστικά και υπεραστικά λεωφορεία.

Μπορεί ως ΚΤΕΛ Θεσπρωτίας να μην υλοποίησε την απόφασή του, το έκανε, όμως, προσωπικά, νοικιάζοντας τουριστικό λεωφορείο.

πηγή:http://katoci.blogspot.com

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *